kolmapäev, 17. oktoober 2018

3. päev Zagrebi lasteaias Petar Pan


Tere taas!

Kolmas päev hakkab lõpule jõudma ja kogemusi jälle ühe päeva võrra juures. Täna tuli ka päike välja ja tekitas rohkem tunnet, et tegemist on ikkagi "lõunamaaga". Hommikupooliku  (kuni kella 13ni) veetsin lasteaias, ülejäänud päeva seiklesin Zagrebis. Ja nagu ikka, kohtab igas linnas  ka Eestlasi... nii kohtasin ka mina täna juhuslikult Zagrebi vanalinnas ühte Eesti seltskonda. :)

Täna oli Petar Pani lasteaias inglise keele päev. Osalesin 2 rühma tegevustes - alustasin 3-5 aastaste rühmas ning hiljem liitusin 6-7 aastaste laste rühmaga. Nooremate laste rühmast vanemate rühma üle minnes oli kohe näha erinevust inglise keele tasemes. Kui nooremad olid alles algajad, siis koolieelikutel tuli inglise keel juba päris hästi välja. Inglise keele õppimisel on neil kasutusel Storytelling metoodika. Mis tähendab siis seda, et nad kasutavad inglise keele õppimisel hästi palju pildi järgi jutustamist, nad mängivad ise seda lugu läbi, dramatiseerivad. Jutustuste juures on alati ka liigtused. Tänastes tegevustes oli samuti kasutusel jutustamise metoodika ning lastel tuli see tõesti hästi välja, nad nautisid seda ning kuna nad käsitlevad ühte jutustust mitu korda, siis olid neile need ka üsna hästi juba selgeks saanud. Samas rõhutas õpetaja seda, et koolieelikute rühmas on palju neid lapsi, kes on hiljem liitunud ning seetõttu on ka tase rühmas erinev.

Ette olid valmistatud ka tegevuspesad. Kui laps vajas tegevuses abi, siis seletas õpetaja talle kõigepealt inglise keeles ning kui laps sellest aru ei saanud, siis kordas õpetaja lauset ka horvaatia
keeles.







Silma ja kahe käe koostöö harjutamine



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar